Beheer van je berichten op Facebook, Instagram en WhatsApp

Verwelkom al je bezoekers

Sociale media messaging

Omnichannel messaging is een strategie voor klantcommunicatie waarmee jouw bedrijf een consistente ervaring kan bieden aan klanten via alle communicatiekanalen, zoals live chat, e-mail, sociale media messaging en instant messaging.

1
2

Klantenondersteuning

Deze aanpak maakt het voor jouw bedrijf mogelijk om snel te reageren op de behoeften van klanten en hen in realtime gepersonaliseerde ondersteuning te bieden. Het helpt ook om het conversie- en betrokkenheidspercentage van je klanten te verbeteren door hen een consistente en uniforme klantervaring te bieden via alle kanalen.

Identificeer de behoeften van je klanten

Met onze tools kan je ook alle klantinteracties via al jouw kanalen volgen en analyseren, waardoor de communicatie- en marketingstrategie wordt verbeterd en je hierdoor een beter inzicht krijgt in de behoeften en voorkeuren van je klanten. Dit stel je in staat om je sociale media-updates, promoties en inhoud af te stemmen op jouw doelgroep.

Besteed je klantenondersteuning uit
3

Waarom social media messaging uitbesteden?

Verwerk alle aanvragen

Verbeter je betrokkenheid en conversiepercentages

Verbeter je reactietijd

Vermijd het aanwerven van extra personeel voor klantenondersteuning

De voordelen van uitbesteding

Welivechat is een bedrijf gespecialiseerd in klantenondersteuning

Onze agenten zijn 7 op 7 beschikbaar van 9.00 tot 22.00 uur

Drietalig team (FR/NL/EN)

Besteed je klantenondersteuning uit

Onze medewerkers beantwoorden alle vragen van klanten rechtstreeks via je Facebook Messenger-, Instagram- en WhatsApp-berichten.

Optimaliseer klantensupport: geef het beheer uit handen

Het uitbesteden van het beheer van je social media-berichten is een strategie waarmee je klantenondersteuning kan verbeteren en snel alle gesprekken en interacties tussen jouw bedrijf en jouw klanten op alle platforms kan afhandelen. Deze aanpak omvat het direct reageren op vragen en zorgen van klanten, het promoten van producten en het verzamelen van gegevens van jouw online webgebruikers.

1
2

Automatisering en menselijke interactie

Bedrijven kunnen taken automatiseren, zoals het beantwoorden van veelgestelde vragen, maar voor een optimale ervaring is menselijke interactie nodig die het gesprek leidt.

Analyseren van klantinteracties

Het beheren van Facebook-, Instagram- en WhatsApp-berichten helpt bedrijven ook bij het bijhouden van klantinteracties en het verkrijgen van waardevolle inzichten in het gedrag en de voorkeuren van klanten. Deze inzichten kunnen worden gebruikt om de marketing- en communicatiestrategieën van het bedrijf te verbeteren.

3

Beheerde live chat op je website

Uitbestede live chat wordt steeds populairder als oplossing voor bedrijven die hun klantenservice willen verbeteren. Door het beheer van live chat toe te vertrouwen aan een gespecialiseerd bedrijf, profiteert jouw bedrijf van de expertise en middelen van een ervaren bureau op dit gebied, zonder zelf chatagenten te hoeven werven en trainen.

Bij Welivechat communiceren onze agenten met alle bezoekers van je website via een live chat popup. Met onze eenvoudig te implementeren software bieden we diverse functionaliteiten om de navigatie en gebruikerservaring te optimaliseren.

Het doel van onze agenten is bezoekers te ondersteunen bij het vinden van informatie op je website en contactgegevens verzamelen van potentiële klanten die daadwerkelijk geïnteresseerd zijn in jouw producten en diensten.

Beheer van je mailbox

Onze medewerkers beantwoorden al je e-mails volgens richtlijnen die wij samen opstellen. Het uitbesteden van het beheer van je mailbox kan een effectieve oplossing zijn voor bedrijven die hun responstijd willen verbeteren en aan hun klanten een kwaliteitsservice willen bieden.

Wil je onze diensten ontdekken? Plan direct een gesprek in met onze adviseur!