Livechat op je website en Facebookpagina
Beheer al je klantgesprekken via meerdere kanalen met ons omnichannel-systeem. We implementeren onze software op je website, app, en sociale media platforms zoals Facebook, Whatsapp, en Instagram.
3x meer leads en online conversies
Onze professionele agenten communiceren met al je webbezoekers, verzamelen hun gegevens om leads te genereren en begeleiden hen door het aankoopproces.
Getrainde agenten
Onze agenten zijn intern getraind in jouw producten en diensten om je internetgebruikers te verwelkomen en rechtstreeks antwoorden te geven op al hun verzoeken.
Binnen 7 dagen beschikbaar op je website
Binnen één week trainen we onze agenten, implementeren we de chatwidget en stellen we de livechat in op je website.
Welivechat biedt de mogelijkheid om het beheer van je live chat uit te besteden aan een gespecialiseerd bedrijf. Elk jaar verwelkomen we meer dan 1.6 miljoen bezoekers in meer dan 15 verschillende sectoren.
Ons voorstel
Professionele agenten staan voor jou klaar
Onze agenten zijn 7 dagen per week beschikbaar, van 9.00 tot 22.00 uur. Ze zijn speciaal opgeleid in jouw producten en diensten om een onberispelijke kwaliteit van service te bieden.
Training en ondersteuning
Wij zorgen voor de samenstelling van dossiers, de opleiding van chat agenten, en de presentatie van onze diensten aan je werknemers voor een soepele overgang.
Implementatieproces
Integratie van een live chatsysteem van de nieuwste generatie rechtstreeks op je website voor een soepele en moderne interactie.
Leadgeneratie
We leveren effectieve klantenondersteuning met een sterk vermogen om leads van hoge kwaliteit te genereren.
Samen met jou maken we gepersonaliseerde dossiers die we 'roadmaps' noemen. Dankzij deze dossiers kunnen we met alle internetgebruikers communiceren door een vooraf gedefinieerd script te volgen. Deze roadmaps geven een overzicht van mogelijke vragen van klanten en de bijhorende antwoorden die zijn hierop zijn afgestemd. Daarna trainen we onze operators zodat ze alle benodigde kennis verkrijgen.
Nadat deze bestanden zijn opgesteld geven we een broncode om de „Livechat” -software op je website te implementeren. Aan onze kant zullen we bezig zijn met het opzetten van de link, het ontwerp, de functionaliteiten, de widget en de welkomstberichten. Daarna zullen onze agenten beschikbaar zijn om al je internetbezoekers te verwelkomen en leads te genereren.
Als innovatief bedrijf ben je waarschijnlijk voortdurend op zoek naar effectieve methoden om klanten aan te trekken en de omzet te verhogen.
Managed live chat biedt een alles-in-één oplossing voor klantenondersteuning, waarbij live chatsoftware wordt gebruikt om vragen van klanten die je website bezoeken te beantwoorden.
In tegenstelling tot chatbots maakt live chat gebruik van menselijke interactie, waardoor je directe en gepersonaliseerde reacties ontvangt in een digitaal gesprek. Live chatmedewerkers kunnen authentieke en empathische gesprekken voeren met je klanten en complexe problemen oplossen, waardoor jouw merk betekenisvolle relaties met klanten kan opbouwen. Het is een perfecte manier om prospects om te zetten in echte klanten.
Door zijn realtime karakter is live chat snel de voorkeursmethode geworden voor consumenten om te communiceren, met 42% van de klanten die aangeven dat ze liever via live chat met klantenservice medewerkers spreken, vergeleken met andere communicatiekanalen.
Een beheerde live chat is een berichtensysteem dat wordt beheerd door menselijke medewerkers om verzoeken van klanten van jouw bedrijf te verwerken. Klantenservice medewerkers reageren snel op vragen van klanten op je website, wat zorgt voor een hoge klanttevredenheid.
Naast het beantwoorden van inkomende vragen, nodigt onze software proactief je internetgebruikers uit om met onze agenten te chatten op basis van hun navigatiegedrag (bezochte pagina's, surftijd op een bepaale brower, interesses, ...).
Om een sterke pijplijn voor het genereren van leads op te bouwen en meer bezoekers naar je site te trekken, is het van essentieel belang om het maximale uit je webverkeer te halen en zoveel mogelijk conversies te realiseren. Klanten verlangen naar een menselijke benadering, en beheerde livechat vervult deze behoefte.
Live chat-agenten fungeren als persoonlijke assistenten op je website en geven klanten advies, suggesties en aanbevelingen tijdens hun online winkelervaring.
Dit is een veel voorkomende vraag.
Bij beheerde livechat is een menselijke operator betrokken die contact heeft met jouw bezoekers wanneer zij worden uitgenodigd.
Het aanbieden van een gehumaniseerde service is een verstandige keuze, aangezien de meeste klanten de voorkeur geven aan interactie met mensen boven robots.
Inderdaad, 95% van de shoppers die interactie hebben gehad met chatbots, gaven aan dat hun ervaring beter zou zijn geweest met menselijke hulp. Dit onderstreept dat automatisering niet altijd de beste oplossing is.
Het gebruik van een uitbestede live chatservice biedt verschillende voordelen. In de eerste plaats kan het bedrijf profiteren van de expertise en middelen van een gespecialiseerd bedrijf in livechat, zonder dat het intern chat medewerkers hoeft aan te nemen en op te leiden. Dit kan bedrijven helpen tijd en geld te besparen door deze taak uit te besteden.
Welivechat biedt aanpasbare live chatoplossingen die zijn afgestemd op de behoeften en het merkimago van het bedrijf.
We reageren onmiddellijk op verzoeken van online bezoekers op elke pagina van je website via onze live chattools. Gemiddeld verwacht een internetbezoeker binnen een uur een reactie te krijgen, maar wij beantwoorden zijn vraag binnen de 20 seconden.
Onze klantenservice is 7 dagen per week bereikbaar via live chat, van 9.00 tot 22.00 uur. Vervolgens bieden we alternatieve oplossingen, zoals een chatbot die de agent vervangt of een nachtformulier.
Onze agenten bieden ondersteuning en oplossingen die alleen mensen kunnen bieden. Ons team hanteert een persoonlijke, vriendelijke en professionele benadering bij de interactie met bezoekers.
Door hoogwaardige gesprekken aan te bieden aan je prospects, ondersteun je de marketingstrategie en verhoog je jouw online conversiepercentage. Je ontvangt een transcript van elk gesprek.
Door een tool aan te bieden waarmee bezoekers via menselijk contact de informatie kunnen verkrijgen waarnaar ze op zoek zijn, garandeer je positieve feedback van klanten en overtref je hun verwachtingen.
We beheren al je gesprekken op verschillende platforms, waaronder Facebook, je website, Messenger, Instagram, WhatsApp, ... Onze applicaties bieden functionaliteiten die een op maat gemaakte integratie met je tools mogelijk maken.
Creëer een ongeëvenaarde klantervaring door direct te reageren op de behoeften van je potentiële klanten en door effectief hun problemen op te lossen.
Een aanzienlijk rendement op jouw investeringen en een innovatief communicatiemiddel voor je bedrijf.
Het verzamelen van klantgegevens en het creëren van een database is nog nooit zo eenvoudig geweest. En dankzij onze op maat gemaakte oplossingen en toepassingen is het volledig veilig.
Ons team verwerkt alle inkomende berichten van bezoekers en biedt diverse opties, integraties en functies om aan jouw behoeften te voldoen. Door uitbesteding kan je concentreren op kernactiviteiten.
Het monitoren van de chats die worden gevoerd is zeer eenvoudig. Jouw verkoopteam ontvangt de conversaties direct via e-mail of in je CRM (Hubspot, Zendesk, Salesforce, ...) afhankelijk van de behoeften, de aanvraag en de benodigde opvolging. Hoe dan ook, je behoudt een overzicht van alle gevoerde gesprekken en de informatie blijft vertrouwelijk.
Het kost slechts enkele minuten om onze chatwidget op je website te installeren of ons de benodigde toegang te verlenen tot jouw andere communicatiekanalen. Onze app biedt indrukwekkende inlogmogelijkheden.
Onze live chatservice maakt gebruik van menselijke agenten die bekend zijn met jouw bedrijf. We zijn gevestigd in België en bieden directe hulp, reageren in realtime op al de verzoeken van bezoekers in het Frans, Nederlands en Engels, terwijl we een ongeëvenaarde klantenservice leveren. Geen chatbots, maar echte mensen die werken volgens vooraf gedefinieerde normen. Onze medewerkers helpen je klanten met empathie en begrip, terwijl ze echte gesprekken voeren en relaties opbouwen.
We communiceren met bezoekers door hen de juiste vragen te stellen om leads te genereren, jouw verkoop te stimuleren en uitzonderlijke service te bieden. Ons team hanteert een omnichannel-benadering van jouw zakelijke communicatie, met als doel bij te dragen aan het succes ervan.
Waarom zou je kiezen voor een volledig beheerde live chatservice? Simpelweg omdat het de snelste en meest effectieve manier is om met klanten te communiceren en directe verkoop- en service-resultaten te behalen. Zelfs als jouw bedrijf gesloten is, kunnen we eersteklas ondersteuning blijven bieden zodat er geen klanten verloren gaan.
Neem vandaag nog contact op met één van onze live chatmedewerkers om te ontdekken hoe onze oplossing kan bijdragen aan aanzienlijke bedrijfsgroei!