Live chat is een communicatieoplossing die voor bepaalde sectoren nog weinig bekend is. Hoe weet u of een live chat een geschikte oplossing is voor uw bedrijf? Het voordeel van live chat is dat het zich kan aanpassen aan bijna elk type sector. Het is vaak voordeliger om uit te besteden dan om een fulltime medewerker aan te stellen die elk uur een paar verzoeken van bezoekers beantwoordt. Dit is ook afhankelijk van het aantal bezoekers en dus het aantal potentiële gesprekken dat u op uw website waarneemt.
Outsourcing geeft u de mogelijkheid om langer beschikbaar te zijn en direct een antwoord te bieden aan de pagina bezoeker. Tegelijkertijd vermindert dit ook de druk op uw medewerkers en kunnen zij zich concentreren op hun hoofdberoep het genereren van inkomsten.
Het is moeilijk om alle gebieden op te sommen waar live chat een interessant voordeel kan bieden. Belangrijk om weten is dat live chat ook wordt gebruikt om persoonlijke gegevens te verzamelen van potentiële klanten die door gebrek aan informatie of gebrek aan ondersteuning de website zouden verlaten. Deze dienst heeft dus een heel specifiek doel: uw omzet verhogen. Interessant voor elk bedrijf dat geen enkele kans wil laten schieten en wenst te blijven groeien.
Hieronder vindt u een niet-exhaustieve lijst van sectoren waarvoor we chatten of waarin we ervaring hebben. We werken op maat van elke klant, maar de algemene knowhow blijft in elke sector van toepassing.
Wilt u aan de slag op uw eigen website? Lees er meer over in ons gratis ebook "11 stappen om te beginnen met het omzetten van bezoekers in klanten met live chat"
Of Boek een demo met ons door hier te klikken en probeer onze agenten gratis uit op uw website.